wtorek, 15 maja 2012

Trening

Wiele osób zaczyna trenować głównie na siłowni, nie wiedząc tak naprawdę jak zacząć. Będę starał się prowadzić blog aby wszyscy wiedzieli jak się za to wszystko zabrać. Będzie tu można zobaczyć trening na masę, trening siłowy i wiele ciekawych informacji. Na siłownie chodziłem ponad rok i także zawsze miałem problemy z masą niestety nadal mam, ale przez ten okres czasu nabrałem wiele doświadczenia co prawda amatorskiego ale to zawsze coś. Jeśli szukasz planu treningu, czy chcesz trening na masę bądź też siłowy zapraszam Cie do częstych odwiedzin mojej strony. Dla każdego początkującego bardzo ważny w sam pierw będzie trening i dobór odpowiednich obciążeń. Jeśli chcesz wiedzieć coś o treningu na masę jak i innych elementach ćwiczeń na siłowni zaglądaj na zakładki strony które się znajdują na pasku u góry. Wszystko opisuje z własnego doświadczenia, myślę że po przeczytaniu bloga będziesz wiedział nieco więcej o poprawnym zaczęciu przygody z siłką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia
fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia