piątek, 1 czerwca 2012

Co daje Ci mój blog?

Hej przedstawię Ci pokrótce moją osobę, i bloga. Także do dzieła. Jestem Przemek i miło mi bardzo że trafiłeś na mojego bloga, chodziłem przeszło rok na siłownie, ale także bardzo interesuje się komputerami i dlatego pisze bloga o takiej a nie innej tematyce. Obecnie mam kilka blogów, nawiasem mówiąc jeśli chcesz dorobić do pensji i dowiedzieć się czegoś o sukcesie kliknij od góry w link, myślę że znajdziesz. Ale nie odbiegajmy od tematu, na moim blogu możesz znaleźć podstawowe informacje o treningu na masę. Jest to bardzo wartościowe i czasochłonne zajęcie, bardzo ciężko nabrać masy. Jednakże dla chcącego nic trudnego. Trening masa opiera się na dużej masie ciężarów a małej ilości powtórzeń, każdy to musi wiedzieć. Na siłownie chodziłem do kolegi, lecz przestałem tak jak i reszta moich kolegów, "właściciel siłowni" nasz kolega brał coś i podniecał się że szok, także to rzuciliśmy wszyscy na raz, niech pakuje sam. Teraz myślimy o małej zbiórce kasy między nami i stworzenia jakiegoś miejsca treningowego. Jak na razie to tyle. Także zapraszam Cie do przeglądania bloga o siłowni, również na stronie możesz zobaczyć ciekawe reklamy treningów, głównie od dołu stronki. A jeśli nie interesuje Cie trening, bądź szukasz sposobu na dorobienie trochu na odżywki, kliknij od góry w link. Trzymaj ta się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia
fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia