niedziela, 3 czerwca 2012

Rozkręcenie Bloga

Marzy mi się blog na którym wszyscy siłacze mogą znaleźć wszystko czego szukają. I dlatego blog o treningu na siłowni mojego autorstwa rusza pełną parą od środy. Gwarantuje najlepsze informacje, jak najlepiej przedstawione. Wiem że jest mało osób które szukają informacji o siłowni. Ale myślę że warto rozkręcić tego

bloga. Nie przyniesie on mi na pewno zarobków z AdSense, czyli reklam umieszczonych na blogu, płacą mi jeśli ktoś w nią kliknie, a to uzależnione jest od ilości osób na stronce. Ale wracając do tematu, będę starał się opisywać podstawowe ćwiczenia jaki ja znam, i sam robiłem aby osiągnąć efekt zbliżony do tego po lewej. Który by takiej sylwetki nie chciał? Albo lepiej która by się takiej sylwetce oparła? Ja myślę że żadna. Ale by osiągnąć wymarzony dla nas efekt potrzeba pracy, pracy, pracy nad samym sobą, nad naszym ciałem. A do tego potrzeba mnóstwa wiedzy i miejsca treningowego. W pierwszych postach postaram się nawiązać do treningów w domu, teoretycznie nie związane z siłownią, ale każdy jakoś musi zacząć, i dlatego w sam pierw chciałbym zacząć od tego pierwszego treningu w domu, mini siłowni. Zapraszam wszystkich do śledzenia bloga. Dużo siły życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia
fitnes, trening, trening na mase, trening masa, a6w, trening sila, trening silownia, silownia